Pożyczka, kredyt i spłata komornika

Rok temu otrzymałem dokładnie ofertę pożyczki, która była dla mnie dość dużym zastrzykiem finansowym, pozwalającym odbić mi się od dna, chcesz wiedzieć co zrobiłem, wziąłem kredyt dla singli. Nie rozumiem dlaczego osoba samotna, bez rodziny, nie może często korzystać z wielu usług, jakie oferują nam banki i instytucje finansowe, przecież samemu również zdaje sobie sprawę, że zobowiązań jakie na mnie spadną w przypadku ewentualnych zaległości - już widzę jak później będę szukał informacji na temat spłaty komornika, to jest po prostu nieuniknione. Tutaj nie ma co owijać w bawełnę, tylko trzeba podjąć określone kroki, które spowodują rozwiązanie tak absurdalnej i niedopuszczalnej sytuacji. Skoro nie jestem atrakcyjnym kąskiem dla banku, to dlaczego nibym każdego dnia otrzymuje bardzo wiele ofert dotyczące otrzymania kolejnej już karty kredytowej, której w żadnym wypadku nie chce. Zastanawiam się, czy to nie jest tak, że wciska nam się wszystko tylko po to, by wykorzystać najmniej atrakcyjne oferty cenowe, a potem dopiero, inni zbierają najbardziej dojrzałe owoce. Nie chce tylko ze względu na brak rodziny, płacić większych odsetek, jakim prawem.

Komentarze

Zielowa pisze…
Polskie prawo to gówniane prawo - przykra prawda, ale najprawdziwsza! Bycie singlem nie popłaca? Stwórzmy fałszywe małżeństwa... O ironio.
Unknown pisze…
http://fflowerka.blogspot.com/ <-Zapraszam :)

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo